FAQ

FAQ

Hvis du har problemer med siden eller spørgsmål til hvordan man bruger siden, kan du måske få svar her. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at tage kontakt til os.

 
Hvorfor mangler der nogen stævneresultater? 

Det kan tage tid at få resultaterne fra stævnearrangøren til os, så man skal være lidt tålmodig. Hvis dine resultater stadig ikke er offentliggjort efter en måned eller hvis resultaterne er forkerte, kan du kontakte os for at få dem rettet. 

 

Hvorfor meddeler systemet, at mit rytterlicensnummer ikke er gyldigt, når jeg har betalt min rytterlicens? 

Dette kan skyldes at du er koblet til det forkerte DRF-nummer (licensnummer). Under "Min Profil" -> "Mine Oplysninger", kan du se hvilket nummer, du er koblet til. Hvis det ikke stemmer overens med det, der står på din faktura, bedes du tage kontakt til os.

 

Systemet meddeler, at jeg ikke kan melde til stævnet, fordi jeg prøver at melde til i en ponyklasse med en hest.

Hvis du for nyligt har været til ponymåling, skyldes det, at målene endnu ikke er tastet ind. Hvis det haster med at få målene skrevet ind, bedes du kontakte os.


Jeg kan ikke huske min adgangskode, hvad gør jeg? 

Du kan få tilsendt din adgangskode her: "Glemt adgangskode".