feb
2015
Fra 04-02-2015 til 04-02-2015 -
  • Dressur
, Hest

FKR aftenstævne dressur (C)

Stævnenummer
Prop00023538

Propositioner godkendt

Holteskovvej 8
4640 Faxe

Kontakt inden stævnet

Eva Stoltze
40598838
fkr.dressur@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Onsdag 04-02-2015

Dressur: LA2-A Heste (SVH 1) | Max tilmeldinger 24

Vis detaljer
Præmier:
1: 250 DKK 2: 200 DKK 3: 150 DKK 4: 100 DKK
Prioritering ved venteliste:
Lodtrækning
Bemærkninger

Der kan maksimalt være 30 starter til stævnet

Tilmelding DKK 130,00 (Efteranm. DKK 195,00 )

Dressur: MB0-A Heste (SVH 3) | Max tilmeldinger 24

Vis detaljer
Præmier:
1: 400 DKK 2: 300 DKK 3: 200 DKK 4: 100 DKK
Prioritering ved venteliste:
Lodtrækning
Bemærkninger

Der kan maksimalt være 30 starter til stævnet

Tilmelding DKK 160,00 (Efteranm. DKK 240,00 )

Dressur: MB2-A Heste (SVH 3) | Max tilmeldinger 24

Vis detaljer
Præmier:
1: 400 DKK 2: 300 DKK 3: 200 DKK 4: 100 DKK
Prioritering ved venteliste:
Lodtrækning
Bemærkninger

Der kan maksimalt være 30 starter til stævnet

Tilmelding DKK 160,00 (Efteranm. DKK 240,00 )

Ydelser

Bemærkninger til stævne

~~Almindelige bestemmelser:
1. Stævnet afholdes på Faxe Ridecenter, Holteskovvej 8, Ebbeskov, 4640 Faxe
2. Stævnet er åbent for alle distrikter.
3. Maks. antal starter: 30.
4. Der rides indendørs i 20x60 ridehus. Opvarmning i 18x38 ridehus eller på udendørs bane. Vi opfordrer til at skridte af udendørs. Der er fiberbund på alle baner.
5. Indskud: Se den enkelte klasse.
6. Anmeldelsesfrist: mandag 25.januar 2015
7. Anmeldelse kun på DRF Go.
8. Framelding senest søndag den 1. februar kl. 18 på e-mail fkr.dressur@gmail.com med konto-nr. til tilbagebetaling efter DRF’s regler.
9. Efteranmeldelse modtages i det omfang tidsplanen tillader det og mod indskud + 50 % (195,-/240,-) Anmeldelse sendes til fkr.dressur@gmail.com og indskud overføres til konto 2320 6882946310.
10. * Mht. prioritet, så kan Stævnesystemet ikke håndtere ”først-til-mølle”, så modtager vi over 30 tilmeldinger må vi oprette ventelister og det vil foregå ved lodtrækning.
11. Foreløbigt program vil være tilgængeligt på www.f-kr.dk en uge inden stævnet. Endelige starttider lægges på www.f-kr.dk senest kl. 20 aftenen før stævnet.
12. Henvendelse før stævnet foretrækkes på e-mail fkr.dressur@gmail.com eller til Eva Stoltze på
mobil 40 59 88 38. Under stævnet: Kun på stævnetelefon  50 89 97 13
13. Opstaldning tilbydes ikke.
14. Hestepas vises i sekretariatet ved ankomst.
15. DRF’s reglement med seneste rettelser gælder hvor intet andet er anført.
16. Teknisk delegeret er Elisabeth Østergaard

Særlige bestemmelser:
1. Alle FKR-medlemmer der skal starte, er forpligtet til at hjælpe min. 2 timer i løbet af dette eller andre FKR-stævner.
2. FKR forbeholder sig ret til at ændre i tidsplanen og til at sammenlægge eller aflyse klasser med under 5 tilmeldte ekvipager.
3. FKR påtager sig intet ansvar for evt. sygdom eller skader på hest, rytter eller materiel under stævnet.
4. Af hensyn til banernes fiberbunde SKAL hestepærer fjernes hurtigst muligt. Da rytterne af gode grunde kan have svært ved at udføre opgaven, forventer vi at hjælpere og tilskuere er behjælpelige. Der står udstyr til formålet ved alle baner og trailerparkeringen som også bedes renholdt. På forhånd tak 


Øvrige stævneoplysninger:
• Vi håber at kunne afvikle stævnet i tidsrummet 17-21.30.  
• Se kørevejledning på www.f-kr.dk/?Her_bor_vi. Bemærk at nogle GPS’er viser forkert vej!
• Stævnet er online, dvs. at resultater kan følges løbende på http://live.rideforbund.dk