nov
2019
Fra 02-11-2019 til 03-11-2019 -
  • Dressur
  • Spring
, Hest/Pony

HURKs mesterskabsstævne (E)

Stævnenummer
Prop00034565

Stævnetermin godkendt

Søttrupvej 14 A
9600 Aars

Kontakt inden stævnet

Grethe Næsby
29902022
hurk@live.dk

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Ingen tilgængelige

Bemærkninger til stævne

Almindelige bestemmelser:

·     Stævnet afholdes indendørs på Søttrupvej 14A, Hornum, 9600 Aars.

·     Vi gør opmærksom på, at dette er et klubstævne KUN for HURKs medlemmer og at vi derfor har ret til at lave specielle klasser, hvilket medfører andre regler end til stævner i andre klubber og distrikter.

·     Da vi til stævnet har brug for en del hjælpere, har vi besluttet at man kun kan starte til stævnet hvis rytter eller familie melder sig som hjælper til stævnet. Dog er holdridning undtaget. Skriv på anmeldelsen, hvad I ønsker at hjælpe med og telefonnummer. Eller skriv, hvad I allerede har skrevet jer på som på vore hjælperlister i cafeteriet.

·     Private heste må starte 4 gange om dagen (i sværhedsgrad 0). Dog kun 2 gange med samme rytter.

·     Rideskoleponyer må efter aftale starte mere end 4 klasser, men ikke starte springning.

·     Ved klubstævner er det ekvipagen (hest og rytter sammen), der bliver udklasset.

·     Udklasningsperioden er indeværende og 2 forrige år. Dvs. at resultater fra 2017, 2018 og 2019 tæller med til udklasning.

·     Alle ponykategorier er slået sammen i klasserne, men de starter som udgangspunkt ikke sammen med hestene. Hvis der kun er en hesteekvipage, vil denne blive tilbudt at starte sammen med ponyerne og omvendt.

·     Vi forbeholder os ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte. Det gælder også klubmesterskaberne.

·     I klasser med hjælper er det tilladt at have én person til at hjælpe rytteren på banen. Der er dog ikke tale om en trækker.

·     Indskud pr. klasse: 50 kr.  Efteranmeldelse: 80 kr.

Mesterskabsklasser: for indledende klasse lørdag og finaleklasse søndag: i alt 120 kr. Efteranmeldelse i mesterskabsklasser: i alt 200 kr.

·     Der er få opstaldningsmuligheder. Hjælpere har fortrinsret, kontakt sekretariatet før stævnet. Spiltovet forlades rengjort – ellers pålægges en afgift på 50,- af sekretariatet.

·     Sidste frist for tilmelding er torsdag d. 24. oktober kl. 18.00 på GO eller i rideklubbens postkasse. Startlisterne vil blive lavet derefter, og senere tilmeldinger betragtes derfor som efteranmeldelser, og der skal betales ekstra indskud.

·     Spørgsmål angående stævnet kan stilles til Grethe: 29902022 eller hurk@live.dk.

·     Der er flotte ærespræmier til alle placerede i cup- og mesterskabsklasserne. Der er sponsorgaver til vinderen i øvrige klasser.

·     Rytteren er til enhver tid selv ansvarlig for sin og hestens startberettigelse. Se OUT i reglementet.

·     Hvor intet andet er anført gælder Distriktsaftalen og DRF’s reglement med rettelser.

·     Cafeteriet er åbent under hele stævnet.

 

Alle kan være med – spørg din ridelærer, hvis du er tvivl om, hvad du kan starte!

HUSK at tjekke de særlige regler for deltagelse i klubmesterskab og cup - læs de udførlige regler på opslag i rideklubben eller på vores Facebookside.