Hvad leder du efter?

Brugerbetingelser

Brugerbetingelser

Når du opretter dig på DRF Go! beder vi dig om følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, e-mail og ønsket adgangskode. Disse oplysninger skal vi bruge for at kunne oprette din profil og for evt. at kunne matche dine indtastninger med vores eksisterende kundekartotek. Det er derfor vigtigt, at du ikke indtaster ukorrekte oplysninger. Hvis du er under 13 år, skal du have accept af dine forældre eller værge for at oprette profilen.

Personlige oplysninger
Dansk Ride Forbund indsamler de oplysninger om dig, som er nødvendige for oprettelse af din profil på DRF Go! Dette være sig til stævnetilmelding, kursustilmelding, tilmelding til ponymåling, rytterlicens, konkurrencehesteregistrering osv. Ved oprettelse af profil på DRF Go! accepterer du, at dit navn, registrering af rytterlicens samt kategorisering vil være synlig for alle, ligesom du accepterer, at dine eventuelle stævneresultater må offentliggøres på DRF Go! DRF Live og Equipe.

På DRF Go! vil dit navn og rytterstatus fremgå synligt for alle. Din e-mail, adresse, telefonnummer og fødselsdato vil være tilgængelig for alle danske stævnearrangører via Equipe. Bemærk at disse oplysninger ikke offentliggøres.

Bestrider du et hverv eller en frivillig post i Dansk Ride Forbund eller i en af klubbestyrelserne, accepterer du samtidig, at dine oplysninger vil fremgå på DRF Go!

Læs nærmere om forbundets behandling af dine personlige oplysninger i forbundets privatlivspolitik.

Nyhedsbrev
Med din profil på DRF Go! vil du automatisk modtage vores nyhedsbrev med bl.a. spændende historier, nyttig information om ridesporten, konkurrencer, eventinformation samt kommercielle tilbud fra Dansk Ride Forbund og vores samarbejdspartnere. Ønsker du ikke at modtage nyhedsbrevet, kan du til hver en tid afmelde det.

Spørgeundersøgelser
Dine kontaktoplysninger kan også benyttes til spørgeundersøgelser som en del af vores arbejde med at udvikle ridesporten.

Klage
Du er altid velkommen til at skrive til go@rideforbund.dk, hvis du er utilfreds med det, vi udbyder, eller du har brug for hjælp. Såfremt vi ikke kan løse problemstillingen, er du velkommen til at gå videre med din klage.